Lilia blogja

Olvasgassad, ha van időd, kedved meg ami ienkor kell. Kommentet kérek, másképp hogyan is fejlődhetne a blog?:D

Friss topikok

  • Alice: vajon miért értek egyet? mellesleg megjegyzem, hogy ez csak töredéke a sok példának amit fel lehet... (2007.11.04. 20:12) Az emberek
  • Alice: már kíváncsi vagyok rá:D (2007.11.04. 20:09) A leendő könyvem :P
  • Alice: Ez olyan megható:D Azt hiszem ezt meg kellene mutatnom Edwardnak is.:) (2007.11.04. 20:08) Az élet
  • Lisha: nekem a sztájlos halál az érfelvágást jeleni, mer akkor minden tiszta vér, nyami xD amúgy találtam... (2007.10.06. 11:56) A mai napom
  • _Fanni_: nicsak ki van itt (2007.09.28. 16:28) Foo Fighters: The pretender

Linkblog

HTML

A mai napom

2007.10.01. 20:29 | _Lilia_ | 5 komment

Háhá még két hétig nem lesz Hétfőnként első két óránk. Hát igen, a Táncsics:P Amúgy meg olyan semleges napom volt. Pontosabban az elején próbáltam tök hepin bemenni a suliba, csak aztán 3 dolgozatot irtam, ami nem is tudom miért, de levitte a hangulatomat. És a földrajz tanár meg idegileg készit ki baz+. beszarás. És ma volt finnórám is. Miért nem vicces a tanárnak ha csak káromkodni tudok? Érdekes kérdés. Mindazonáltal betudok mutatkozni, eltudom mondani honnan jöttem, és hogy milyen nyelveket beszélek:P meg egy két szót. csodálatos. Veletek volt már olyan hogy az auót elé akartatok sétálni? nem szándékosan, csak valami azt mondta bennetek hogy na most menj ki az autó elé? Ez nálam kezd egyre töbször lenni. Pedig igazából MOST nincs annyi okom rá. Vagy mégis?

A bejegyzés trackback címe:

https://lilia.blog.hu/api/trackback/id/tr13182839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisha 2007.10.03. 20:19:37

finnóra? FINNÜL TANULSZ ÉS ÉN EZT NEM TUDOM? :c én is akarok a csudába bele :c nekem is volt olyan érzésem, de én inkább az autópálya feletti felüljáróról ugranék egy kamion elé, mert biztosra megyek

_Lilia_ 2007.10.04. 21:13:01

Jólvan AgiXD hétfőnként van a finn, 10e ft egy félévre. ja és hétfőn öttöl fél hétig van. ha akarsz jöhecc:D
nem tudom azon gondolkoztam ha már megkell halni akkor azt sztájlosan kell ámXD

Lisha 2007.10.06. 11:56:13

nekem a sztájlos halál az érfelvágást jeleni, mer akkor minden tiszta vér, nyami xD
amúgy találtam már tanárt, lehet kicsit macerásabb lesz, mint a tied, viszont a hétfő nekem úgyse lenne jó, de azért köszi ^^
süti beállítások módosítása