Lilia blogja

Olvasgassad, ha van időd, kedved meg ami ienkor kell. Kommentet kérek, másképp hogyan is fejlődhetne a blog?:D

Friss topikok

  • Alice: vajon miért értek egyet? mellesleg megjegyzem, hogy ez csak töredéke a sok példának amit fel lehet... (2007.11.04. 20:12) Az emberek
  • Alice: már kíváncsi vagyok rá:D (2007.11.04. 20:09) A leendő könyvem :P
  • Alice: Ez olyan megható:D Azt hiszem ezt meg kellene mutatnom Edwardnak is.:) (2007.11.04. 20:08) Az élet
  • Lisha: nekem a sztájlos halál az érfelvágást jeleni, mer akkor minden tiszta vér, nyami xD amúgy találtam... (2007.10.06. 11:56) A mai napom
  • _Fanni_: nicsak ki van itt (2007.09.28. 16:28) Foo Fighters: The pretender

Linkblog

HTML

Az oktatási rendszer

2007.09.23. 20:50 | _Lilia_ | 3 komment

Nem akarok durva lenni és alpári, de ELMEHET AZ OKTATÁSÜGYI MINISZTÉRIUM MELEGEBB ÉGHAJLATRA! Meg úgy a tanárok is. (Lehet hogy egy kicsit elragadtattam magamXD dehát tini vagyok, lázadok, ellenzek tünetetek:P ahogy csak lehetXD)LE is írom miért:

 1: A tanárok lenézik a diákokat, kihasználják, hogy a nebulók NEM tudnak és NEM szabad visszavágniuk. Továbbá egyes hímnemű tanáregyedek tovább rontják a  helyzetet, és a LÁNYOKAT is diszkriminálják! Ez már KÉTSZERES DISZKRIMINÁCIÓ! HOL VAN ITT A DEMOKRÁCIA?? Erre színes példa az, ahogyan "kedves és elragadó" tesitanárom bánt velem: szép napom mentem az egyik aranyos barátnőmmel a tanárúrhoz, hogy bejelntsük, sajnálatos módon nem megyünk edzésre. ÉS ugyebár az edző rettentően és ku**a vicces, azt mondta, hogy NEM ÉRDEKEL, jösztök. Erre én: na de tanár úr, épp az imént mondtam, hogy NEM TU DUNK MEN NI. - Jólvan nem érdekel, hozzátok a labdákat. DÉlceg tartásan megpróbált elvonulni kisgatyával a kezében. AZ utóbbi kiesett a kezével, a sejtállomány meg majdnem keresztülhasalt rajta a földön. Miután kétszer is belebotlott, olyant szól: Léccives vedd fel és hozd utánam. Mondom: - még mit nem! De a hím elment. éÉN nézek utána, fogalmazóm mondanivalóm. Ugyebár mégse mondhatom neki hogy dugd a seggedbe a gatyád de idegbeteg barom, vagy hasonló. Mert hát ő tanár. Én meg diák. Sajnálatos dolog. Gondoltam, nem süllyedek olyan mélyre, és úrinő leszek, így hát felvettem és utána kiabáltam ilyesmi dolgokat: EZ MÁR DISZKRIMINÁCIÓ! MI AZ HOGY ÉN HORDOZZGASSAM A TANÁR ÚR GATYÁJÁT? FASIZMUS! KIKÉREM MAGAMNAK! és hasonlókat. Semmi válasz. Végső elkeseredésemben hát elmentem edzésre...hagy ne mondjam mi történt...vagy inkább mik nem történtek. RÉszletek később elárulok, ha van felesleges időm:D EZ is egy példa volt.

2. Traktálnak minket leckékkel! Felesleges dolgok kérem szépen. Na jó nem mindig, de az esetek többségében az. Ha tudnának rendesen magyarázni, és érdekes tartani az órát...ellentétben a tanárok 80%-a szarik a gyerek fejére, felfirkantja a táblár atőszavakban a tudnivalókat, elhalandzsázza hogy ez meg ez mire való és kész. Következő órán felelet. És hogyha merészelnénk (!!!) kérdezni, hogy na de tanárnő/úr ez mit jelnet? mire való? FEjünkhöz vágják: Hogy hülye vagy kisfiam? Mégis minek jársz iskolába? SZórakázni? Cigizni? Nem figyelsz órákon?? Ezzel elérte a célját: többé sosem kérdeztek a diákok. (AKiknek volt/van pénzük magántanárhoz járnak. Vannak olyan rétegek is amik zsenik tehát tojnak a tanár fejére ivesen magasról, és vannak az amúghy is seggek akik hát...megszivják. PEDIG LEHETNE RAJTUK SEGITENI!) Hol itt a szolidaritás? A törődés? (egyenlőre ennyi jutott eszembe, de folyamatosan bővitem a listát:P)

A bejegyzés trackback címe:

https://lilia.blog.hu/api/trackback/id/tr91174590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisha 2007.09.24. 20:48:57

egyet kell értenem veled soooksoook mindenben. szerencsére nem minden tanár ilyen, de bizony az ilyeneket meg kéne kínozni legalább egy serpenyővel, hátha attól helyrerázódik az agyuk

_Fanni_ 2007.09.24. 21:07:06

velem vagy a fasizmussal értesz egyet?nem mindegy:D
süti beállítások módosítása